الكلمـــــــات

الدنيا كلام ... بنسمعه او بنقراه او بنشوفه او بنفكر فيه... بس فى النهايه مجرد كلام

Name:
Location: Cairo, Egypt

Sunday, February 05, 2006

ما تدمعش

ان ماعرفتش تضحك

ما تدمعش

ولا تبكيش

وان مافضلش معاك غير قلبك

اوعى تخاف

مش ح تموت

ح تعيش

وان سألوك الناس عن ضى

جوة عيونك مابيلمعش

ماتخبيش

قولهم العيب مش فيا

ده العيب فى الضى

وانا مش عاشق ضلمة

ولا زعلت الضى

مسير الضى لوحده ح يلمع

مسير الضحك لوحده ح يطلع

مابيجرحش

ولا يئذيش

.................................
مش عارف ليه بافتكر الاغنيه دى كل ما باقرا او اسمع اخبارحادثه سفاجا

9 Comments:

Blogger shortcut said...

انا باحب اوي الاغنية
بس هي صعبة اوي

2:37 PM  
Blogger Lasto-adri *Blue* said...

انا اول مرة اسمع عنها.. هى لمين؟

7:45 AM  
Blogger Lasto-adri *Blue* said...

وجدتها وجدتها

وبقول سمعتها فين قبل كدة

شكرا إنك فكرتنى بيها

1:07 PM  
Blogger kalam said...

سمعتيها فين؟؟
انا شخصيا سمعتها فى فيلم هيستيريا
كان احمد ذكى بيغنيها فى الاخير فى مشهد جامد اوى

11:16 PM  
Blogger shortcut said...

bardo fi hesteria
w amal mara sama3taha kont meday2a
garabat bas magash el dayy w tela3 badal el dehk demo3

5:15 AM  
Blogger Mr-Biboooo said...

فعلا انت جبت من الاخر

12:12 PM  
Blogger kalam said...

شورت كت : على فكره احيانا فعلا الدموع بتريح
انا من الناس اللى كنت مشهور ان دمعى عزيز جدا
الايام دى مش عارف ليه با دمع عمال على بطال
وساعات وانا قاعد لوحدى زى الاهبل
تخيلى بقى سيادتك واحد طوله مترين وشكل الحيطه
وقاعد لوحده يعيط
شوفتى بقى ان اللى يشوف هموم الناس تهون عليه بلوته

بيبو: نورت المدونه

11:39 PM  
Blogger M. El-Hajj said...

مقدرش أقول غير الله يرحمك يا أحمد يا زكي

9:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

This song is composed by the brilliant Wagih Aziz, he sang it many times in his concerts. Guys u should listen to Wagih in all his songs whether he just composed or sang himself & u will find what a music can do to a human being.

4:55 PM  

Post a Comment

<< Home